Toimitusehdot (sisältää ohjeet palautukseen)

Ohjeita tilaukseen

• Sinun ei tarvitse rekisteröityä käyttäjäksi tilatakseen tuotteita Kaiku Kids Oy:n verkkokaupasta.

• Rekisteröityteenä käyttäjänä saat ensimmäisenä tiedon kampanjoista ja uusista tuotteista.

• Toimituskulut lisätään tilaukseen automaattisesti ostoskorissa. Eteneminen tapahtuu ohjelman ohjeiden mukaisesti ja lopuksi voitte valita maksutavan.

• Tilausvahvistus tulee automaattisesti sähköpostiinne

• Jos jokin tuote on meiltä tilapäisesti loppunut, ilmoitamme siitä välittömästi teille. Näin voi joskus käydä, koska verkkokauppamme varasto on sama kuin Kuopion myymälässämme.

• Mikäli teet useita tilauksia samanaikaisesti ja haluat yhdistää ne, ota yhteys info@kaikukids.fi tai 010 207 0800.

• Pidätämme oikeuden hintojen vaihteluihin ja muutoksiin verkkokauppamme ja myymälämme välillä. Myymälä ja verkkokauppa ovat kaksi täysin erilaista markkinaa, joten tarjoukset ja valikoima poikkeavat toisistaan.

• Pidätämme oikeuden toimitustapojen muutoksiin kampanjoiden aikana. Tarjotessamme ilmaisen toimituksen käytämme ensisijaisesti matkahuollon xxs-pakettia ja osoitettasi lähintä noutopistettä.  Ilmaisten toimituskulujen minimitilaus on aina 10€. Tätä pienempiä tilauksia emme toimita postikuluttomasti.

• Ilmaiset toimituskulut kampanjoissa Kaiku Kids OY pidättää oikeuden käyttää sen hetkistä edullisinta toimitustapaa.

ALENNUSKOODIA EI VOI LISÄTÄ TILAUKSELLE JÄLKIKÄTEEN. 

Lahjakorttia ei voi maksaa toisella lahjakortilla. 
Lahjakorttitilauksia ei palauteta rahana. 

Toimitusehtomme

• Kaikista palautuksista veloitamme palautuskulut 6,9€/tilaus. Tuotevaihdot ovat maksuttomia normaalihintaisille tuotteille, mikäli vaihdettavan tuotteen arvo on sama tai lähes sama, kuin alkuperäisen tilauksen. Alle 30€ tuotteiden vaihto on asiakkaalle omakustanteinen postikulujen osalta. Ilmainen vaihto ei koske alennustuotteita. Mikäli haluat vaihtaa alennustuotteen vastaat postikuluista palautuksen (6,9€) ja uuden toimituksen (3,9€) osalta. 

 Voit vaihtaa normaalihintaisen tuotteen maksuttomasti yhden kerran. Mikäli haluat vielä vaihtaa tai palauttaa tuotteen vastaat postikuluista (6,9€+3,9€) kokonaisuudessaan. Sukkatuotteilla ja uima-asuilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Pussilakanasetillä ei ole vaihto- ja palautusoikeutta, mikäli pakkaus on avattu. Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.

• Noutamattomista lähetyksistä veloitamme 13€ postitus- ja käsittelykuluja.

• Mikäli palautat osan tilauksestasi eikä ostos täytä ilmaisen postituksen kriteerejä palautuksen jälkeen Kaiku Kids Oy veloittaa toimituskulut normaalisti halvimman toimitustavan mukaan. Tämän lisäksi asiakas maksaa palautuskulut 6,9€.

• Jos tilauksesi on sisältänyt kampanjatuotteen, esimerkiksi maksuttoman kylkiäisen(kangaskassit ym), kylkiäinen tulee joko maksaa tai palauttaa, jos siihen oikeuttavat ehdot eivät palautuksen jälkeen täyty. 

ALENNUSKOODEJA EI VOI KÄYTTÄÄ LAHJAKORTTIEN OSTOON. TÄLLÄISET TILAUKSET PERUTAAN SUORAAN EMMEKÄ KONTAKTOI ASIAKASTA ASIASTA ERIKSEEN. RAHAT PALAUTUVAT MAKSUNVÄLITTÄJÄN KAUTTA. Toimimme samoin mikäli alennuskoodeja käytetään vastoin niiden käyttötarkoitusta, esimerkiksi jo alennettuihin tuotteisiin.

• Emme voi lunastaa postiennakkolähetyksiä.

• Palautukseen on aina liitettävä mukaan palautuslomake/itsekirjoitettu paperi, johon tulee selkeästi merkitä palautuksen syy ja se onko kyseessä vaihto vai palautus.

• Klarna/Paytrail maksaa palautukset heidän ehtojensa mukaan, ota yhteys Klarnaan/Paytrailiin mikäli sinulle on kysyttävää maksunpalautuksiin liittyen.

Kaikissa ongelmatilanteissa, ota heti yhteys asiakaspalvelu@kaikukids.fi tai 010 207 0800

TOIMITUSKULUT

Yli 150 euron tilaukset toimitetaan ilmaiseksi. Ostoskori lisää automaattisesti toimituskulut tilauksen loppusummaan. Tilauksen toimituskuluihin vaikuttaa PAINO ja TILAVUUS (esimerkkinä useimmat pipot tupsuineen eivät mahdu pikkupakettiin.

Nouto Kuopion myymälästä 0€

Matkahuolto XXS paketti 3,90 €

Matkahuolto lähellä paketti 4,9€

Paketti posti tai smartpost 6,90€

Mikäli valitset noudon myymälästä, voit nouttaa tilaamasi tuotteet myymälän aukioloaikoina ma-pe 10-17 ja la 10-14. Huomioithan, että aukioloajoissa voi olla muutoksia. 

TOIMITUSAIKA

TOIMITAMME TILAUKSET 1-5 ARKIPÄIVÄSSÄ. 

MAKSUTAVAT

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99770 (ark. klo 9:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus tavaran vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäiskunnossa ja käyttämättömiä. Tuotteiden tulee myös olla edelleen myyntikelpoisia. Palauta tuote aina alkuperäispakkauksessaan, sekä hintalaput paikallaan. Vaihtojen ja palautusten välttämiseksi lue huolellisesti tuotteen tiedot ja kysy rohkeasti apua esimerkiksi kokojen valintaan 010 207 0800. 
Emme vaihda maksuttomasti tuotteita kuviokohdistusten takia. 

Sukkatuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.Pussilakanasetillä ei ole vaihto- ja palautusoikeutta, mikäli pakkaus on avattu.

Paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin peruutus, joten mikäli paketti palautuu meille eikä sitä ole noudettu toimipisteestä, veloitamme asiakkaalta postikulut.

ASIAKASPALAUTUKSET (PAKETTI) POSTILLA

Lähetä meille sähköpostia (asiakaspalvelu@kaikukids.fi)  palautuksesta. Saat automaattisena vastauksena palautusohjeet. Mikäli tarvitset lisäohjeita,  parhaiten tavoitat meidät soittamalla 010 207 0800. Huomioithan että ruuhka-aikoina sähköposti ruuhkautuu ja mikäli kaipaat nopeaa vastausta niin soita meille. 

ONGELMATILANTEET

Mikäli tilaus on vaurioitunut kuljetuksessa, ota yhteys asiakaspalvelu@kaikukids.fi tai 010 207 0800

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 17.7.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Kaiku Kids Oy
Haapaniemenkatu 18
70100 Kuopio

0102070800
asiakaspalvelu@kaikukids.fi
www.kaikukids.fi
2986230-9

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Kaiku yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Kaiku Kids Oy
Haapaniemenkatu 18
70100 Kuopio

0102070800
asiakaspalvelu@kaikukids.fi
www.kaikukids.fi
2986230-9

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.